Овогодишње издање Битефа, 57. по реду, биће одржано од 3. до 10. октобра у Београду, а у главном програму публику очекује девет представа. Међу њима су награђиване европске представе, храбри позоришни излети све успешнијих младих снага, као и најбоље од домаће позоришне продукције.
Промотивна продаја улазница почеће у среду, 30. августа у 19 часова. Тог дана улазнице ће моћи да се купе са посебним попустом од 20% на After Work Matinee-u који Битеф и колектив Кишобран организују у бару Спрат у Цетињској 15, као и путем фестивалског сајта.
Након тога, онлајн продаја улазница са поменутим попустом од 20% трајаће све до 10. септембра у 23:59 часова. После тог датума улазнице ће на сајту фестивала моћи да се купе са попустом од 10%. На тај начин Битеф додатно жели да популаризује онлајн продају улазница као праксу која умањује штампање и прављење непотребног отпада, чиме доприноси очувању животне средине.
По редовним ценама улазнице ће од 11. септембра моћи да се купе и на благајни Битефа. Она ће и ове године бити отворена у фестивалском прес центру, на првом спрату МТС дворане, на Тргу Николе Пашића. Радно време благајне од 11. до 30. септембра биће од 11 до 15 часова (свим данима, осим недељом), док ће од 2. до 10. октобра благајна радити у истом термину, радним данима и викендом.
Снаго, не пристај да будеш нечија
Овогодишње издање Битефа, 57. по реду, биће одржано од 3. до 10. октобра. Под слоганом „Снаго, не пристај да будеш нечија“ публика фестивала биће у прилици да у главном програму погледа девет представа које стижу из Немачке, Литваније, Мађарске, Шведске, Грчке, Буркине Фасо, Белгије и Србије.
Фестивал су традиционално подржали Секретаријат за културу Града Београда и Министарство културе Републике Србије, као и Делегација Европске уније у Србији, Гете Институт, Амбасада Савезне Републике Немачке и Амбасада Грчке. Партнер и пријатељ Битефа је и New Moment New Ideas Company, креативна агенција фестивала. Партнери фестивала ове године су Генерали осигурање Србија, Ерсте Банк а.д. Нови Сад, као и пријатељи фестивала Coca-Cola Hellenic Srbija, 1664 Blanc и Somersby, Рајићева Shopping Center, Alma Quattro, Info Media Group и Halo Creative тим.
Од ове године, Битефовом клубу пријатеља прикључио се и програм „Свака лименка се рачнуна“. Заједничким снагама охрабрићемо посетиоце да се одважније упусте у рециклажу и дају свој допринос заштити животне средине, како током трајања фестивала, тако и током целе године.