Ovogodišnje izdanje Bitefa, 57. po redu, biće održano od 3. do 10. oktobra u Beogradu, a u glavnom programu publiku očekuje devet predstava. Među njima su nagrađivane evropske predstave, hrabri pozorišni izleti sve uspešnijih mladih snaga, kao i najbolje od domaće pozorišne produkcije.
Promotivna prodaja ulaznica počeće u sredu, 30. avgusta u 19 časova. Tog dana ulaznice će moći da se kupe sa posebnim popustom od 20% na After Work Matinee-u koji Bitef i kolektiv Kišobran organizuju u baru Sprat u Cetinjskoj 15, kao i putem festivalskog sajta.
Nakon toga, onlajn prodaja ulaznica sa pomenutim popustom od 20% trajaće sve do 10. septembra u 23:59 časova. Posle tog datuma ulaznice će na sajtu festivala moći da se kupe sa popustom od 10%. Na taj način Bitef dodatno želi da popularizuje onlajn prodaju ulaznica kao praksu koja umanjuje štampanje i pravljenje nepotrebnog otpada, čime doprinosi očuvanju životne sredine.
Po redovnim cenama ulaznice će od 11. septembra moći da se kupe i na blagajni Bitefa. Ona će i ove godine biti otvorena u festivalskom pres centru, na prvom spratu MTS dvorane, na Trgu Nikole Pašića. Radno vreme blagajne od 11. do 30. septembra biće od 11 do 15 časova (svim danima, osim nedeljom), dok će od 2. do 10. oktobra blagajna raditi u istom terminu, radnim danima i vikendom.
Snago, ne pristaj da budeš nečija
Ovogodišnje izdanje Bitefa, 57. po redu, biće održano od 3. do 10. oktobra. Pod sloganom „Snago, ne pristaj da budeš nečija“ publika festivala biće u prilici da u glavnom programu pogleda devet predstava koje stižu iz Nemačke, Litvanije, Mađarske, Švedske, Grčke, Burkine Faso, Belgije i Srbije.
Festival su tradicionalno podržali Sekretarijat za kulturu Grada Beograda i Ministarstvo kulture Republike Srbije, kao i Delegacija Evropske unije u Srbiji, Gete Institut, Ambasada Savezne Republike Nemačke i Ambasada Grčke. Partner i prijatelj Bitefa je i New Moment New Ideas Company, kreativna agencija festivala. Partneri festivala ove godine su Generali osiguranje Srbija, Erste Bank a.d. Novi Sad, kao i prijatelji festivala Coca-Cola Hellenic Srbija, 1664 Blanc i Somersby, Rajićeva Shopping Center, Alma Quattro, Info Media Group i Halo Creative tim.
Od ove godine, Bitefovom klubu prijatelja priključio se i program „Svaka limenka se račnuna“. Zajedničkim snagama ohrabrićemo posetioce da se odvažnije upuste u reciklažu i daju svoj doprinos zaštiti životne sredine, kako tokom trajanja festivala, tako i tokom cele godine.